Logo 30 dagen zonder klagen
30 Dagen Zonder Klagen
Nieuws

Punt?


Zo. De laatste opdracht van onze campagne zit erop. Dat was het dan zeker? Echt niet. Terwijl wij naarstig in de weer zijn om de resultaten tegen 1 maart in een overzicht te bundelen, kan je nu al op facebook terecht voor een aantal hoogtepunten.

Als je het nog niet gedaan hebt, vul dan opnieuw de Geluksbarometer in. Om te zien wat de voorbije 30 dagen met jou gedaan hebben. En om het besef te versterken dat het de moeite loont om die positieve vibes te omarmen, ze verder in jouw dagelijkse leven te integreren en als een gezond virus te verspreiden.

We zijn jou en iedereen die ons ludiek gestart initiatief tot die warme golfstroom van positiviteit omgetoverd heeft bijzonder dankbaar. Het is dan ook met veel plezier dat we op de slotevent op zondag 25 februari een aantal mooie prijzen voorzien voor positieve en enthousiaste deelnemers, waarover we nu nog niets verraden. Ook de pers is uitgenodigd om de spectalulaire opdracht voor onze eigen ambassadeurs live mee te maken.

Je kan trouwens nog altijd storten voor Make-A-Wish, omdat met elke wens hoop, fantasie, vreugde en kracht gecreëerd wordt voor kinderen en de mensen eromheen. Meer informatie vind je hier.


Piece of cake?


Met meer dan 32.000 deelnemers hebben we zo halverwege de campagne helemaal niet te klagen. Integendeel. We zijn iedereen die het initiatief 30 dagen zonder klagen een warm hart toedraagt bijzonder dankbaar.

Voor de tweede helft steken we nog een ferm tandje bij. Er staat dit weekend dan ook één en ander te gebeuren. We lichten er alvast twee acties voor je uit.

De Positieve Pannenkoek

Je vraagt je misschien af wat een pannenkoek met 30 dagen zonder klagen te maken heeft. Het is alvast niet enkel om onze tevredenheid te vieren dat we de pannen al klaarzetten. We nodigen je van harte uit om de andere redenen te ontdekken en letterlijk je tanden in ons initiatief te zetten.

  • Wanneer: vrijdag 2 februari van 16u-20u
  • Waar: CHANGE - Diependaalweg 6B - 3020 Herent

Dwars door Vlaanderen

Onze fitste ambassadeur Sofie legt al lopende en fietsend maar liefst 270 km af binnen de 24hr, van het laagste naar het hoogste punt in Vlaanderen, ten voordele van Make-A-Wish. Zelfs na een flinke hoeveelheid pannenkoeken zal dat ook voor haar geen piece of cake zijn maar met de mentale kracht van positiviteit kan je zware uitdagingen aan ! Dit is dan ook de link naar de kracht van een wens die hoop, fantasie en vreugde geeft aan kinderen met een levensbedreigende ziekte. Sympathisanten worden uitgenodigd om mee te fietsen/lopen/wandelen of Sofie te sponsoren per afgelegde kilometer. Burgemeesters & schepen van sport van deelnemende gemeenten maar ook lokale politie, brandweerdiensten, leden van federale wegpolitie en ook topsporters zoals Delfine Persoon & Erno Mccrae, zullen haar onderweg, een hart onder riem steken door mee te fietsen of te supporteren. Zij is in real-time te volgen met een tracer en zal life uitzendingen doen via facebook.

  • Wanneer: morgen zaterdag 3 februari 12:00 uur tot zondag 4 februari 12:00 uur
  • Waar: start aan Plopsaland in Adinkerke – aankomst in gemeentehuis ‘s Gravenvoeren

Op onze website vind je meer info over Dwars door Vlaanderen, het goede doel en hoe je zelf nog actief kunt deelnemen. We doen meteen nog een warme oproep om de actie te sponsoren met een donatie aan Make-A-Wish op rekeningnummer BE83 4093 0351 0115 met F17408 als referentie.


Eindelijk!


Het is duidelijk dat we iets in beweging gezet hebben. We werden overspoeld met de vraag naar campagne-materiaal om te kunnen tonen dat ook jij meedoet en wilt bijdragen aan een positieve mindset.

Fantastisch is het om te zien dat ziekenhuizen, scholen, en zelfs shopping centra de campagne een warm hart toedragen.

We zijn dan ook een positieve versnelling hoger geschakeld zodat jullie vanaf nu posters en pins kunnen bestellen:

Hoe: Via Mamzel – Die dames gaan net als wij voor blije gezichten
Prijs:

  • €1 per poster
  • €2 per pin

Veel succes en dank voor jullie positieve vibes!


26.000


Toegegeven, we hadden bij de eerste brainstorms rond de campagne vooral een ludieke actie in gedachten en wilden een positieve trap onder de kont van zoveel mogelijk mensen geven.
En of de boodschap aanslaat. Blue Monday was voor ons zelden zo rooskleurig want de teller van onze Geluksbarometer staat maar liefst op 26.000 deelnemers. We waren al zo overweldigd door de enorme persaandacht en buzz op sociale media. Een mailbox om u tegen te zeggen terwijl de telefoon roodgloeiend staat. Ondertussen krijgen we zelfs de vraag om de campagne in andere talen te vertalen. De vibes verspreiden zich razendsnel. Positiviteit kent geen taal- of landsgrenzen. Jullie hebben met andere woorden onze stoutste verwachtingen overtroffen, waarvoor een oprechte dankjewel.
Neem jij al deel? Veel succes.
Nog niet? Meedoen kan nog altijd.
Want een dag niet gelachen,…

Sponsors


Arteel

ISS

positiviteit.be

Fisiotics

Fincover